Etusivu I ILMAILU-lehti I Jäsenyhdistysten ilmoitukset

Jäsenyhdistyksen ilmoitus Ilmailussa

Ilmailuliitto julkaisee Ilmailu-lehdessä jäsenyhdistystensä tapahtuma- ja koulutusilmoituksia ilmaiseksi. Koska ilmoittaminen on osa jäsenpalvelua, josta ei peritä erillistä maksua, noudatetaan ilmoittelussa seuraavia sääntöjä:

- Palvelu on vain jäsenyhdistysten käytössä. Tämä tarkoittaa, että maksutta julkaistaan vain ilmoituksia, jotka ovat joko jäsenyhdistyksen omasta tapahtumasta (eli järjestää itse) tai jäsenyhdistyksen järjestämästä kilpailusta.

- Julkaistavissa ilmoituksissa suositaan kokoa (1/8 VAAKA 90,5 x 51 mm), näin lehteen mahtuu useampi ilmoitus. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, ettei tilaa kannata ahtaa täyteen tekstiä, vaan lehdessä on mahdollisuuksien mukaan visuaalisesti hieno mainos, jossa on linkki tapahtuman sivulle esim. yhdistyksen omilla kotisivuilla, joilla yhdistys voi kertoa tapahtumasta/kilpailusta enemmän.

- Ilmoituksen jättävän jäsenyhdistyksen tulee noudattaa lehden toimituksellista aikataulua. Ilmoitustila on varattava ja ilmoitus toimitettava toimitukseen aikataulun puitteissa. Muita ilmoituksia ei julkaista ilman korvausta.

Loppu vuoden lehdillä on seuraava aikataulu:

Nro

Viimeinen

varauspäivä

Aineisto-

päivä

Ilmestymis-

päivä

4/1327.3.3.4.25.4.
5/138.5.15.5.6.6.
6/135.6.12.6.4.7.
7/1314.8.21.8.12.9.
8/1311.9.18.9.10.10.
9/1316.10.23.10.14.11.
10/1313.11.20.11.12.12.

- Ilmoitustila varataan laittamalla sähköpostiviesti (sama viesti) "viimeiseen varauspäivään" mennessä osoitteisiin: tarja.lehtimaki (ät) ilmailuliitto.fi ja jarjestot.ilmailu@mcipress.fi. Laita viestin otsikkokenttään viesti tämän mallin mukaiseti: "SIL-JÄSENYHDISTYKSEN ILMOITUSVARAUS - ILMA 7/13".

- Ilmoitus tulee toimittaa toimitukseen "aineistopäivään" mennessä osoitteella: jarjestot.ilmailu@mcipress.fi

- Mikäli ilmoituksia tulee enemmän (varaustilanne ratkaisee) kuin lehteen voidaan laittaa, Ilmailuliitto voi jättää osan ilmoituksista julkaisematta. Jos tällainen tilanne syntyisi, siitä ilmoitetaan jäsenyhdistykselle hyvissä ajoin.

- Palvelu on voimassa toistaiseksi. Ilmailuliitto pidättää oikeuden muuttaa palvelua ja sen sääntöjä.

Tutustu myös

Jäsenyhdistysten ilmoituksille luotu ohje

Ilmailu-lehden mediakortti

"Ilmoittaminen Ilmailu-lehdessä on rahanarvoinen jäsenetu. Yksi monien jäsenetujemme vahvassa joukossa."

- Timo Latikka, toiminnanjohtaja