Etusivu I Suomen Ilmailuliitto I Materiaalipankki

Suomen Ilmailuliiton logon käyttöoikeus

Tiedostot ovat pdf-muodossa ja avautuvat uuteen ikkunaan. Suomen Ilmailuliiton logoa saa käyttää sen myöntämien kilpailuiden ja/tai tapahtumien materiaalien erilaisissa yhteyksissä. Logon käyttö on sallittu myös lajien viestinnässä, kun ne koskevat esimerkiksi liiton myöntämien kisojen viestintää lehdistötiedotteissa. Logon käyttö on sallittu edellä mainitun kaltaisten tapahtumien erilaisessa viestinnässä erilaisissa viestimissä niin sähköisenä kuin painomuodossakin. Jos olet epävarma, saatko käyttää logoa, ole yhteydessä Ilmailuliiton toimistoon. Logon käytöstä kaupallisiin tarkoituksiin on sovittava aina erikseen. Sen käyttö on kielletty uutiskuvituksena ellei asiasta ole sovittu muuta Ilmailuliiton kanssa. Kaikissa epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä Ilmailuliiton toimistoon. Jos käyttö katsotaan sallituksi, logon tulee olla samankokoinen kuin muiden yhteistyökumppaneiden. Mikäli kyseessä on Ilmailuliiton myöntämä kilpailu, Ilmailuliiton logon on oltava selkeästi näkyvillä mahdollisen kisan logon yhteydessä ja asemoinnillisesti sen on oltava ensimmäisenä heti kisan tunnuksen jälkeen. Pääsääntöisesti logo on julkaistava valkoisella tai vaalealla pohjalla, jotta se erottuu hyvin taustastaan. Logoa saa käyttää em. tarkoituksiin oheisten ladattavien dokumenttien värisenä tai mustavalkoiseksi käännettynä. Logon mittasuhteita ei saa muuttaa esimerkiksi venyttämällä tai kaventamalla. Ilmailuliiton koko virallinen nimi on Suomen Ilmailuliitto Finlands Flygförbund ry. Lyhenteen SIL sijasta toivomme käytettävän muotoa "Ilmailuliitto". Logon kaikki oikeudet kuuluvat Ilmailuliitolle. Ilmailuliitto voi aina kieltää logonsa käytön ilmoittamatta perustetta tai syitä.

SIL:n logot

Isokokoinen: http://www.ilmailuliitto.fi/easydata/customers/ilmailuliitto/files/logot/sil_logo_jpg_iso.jpg

Pienikokoinen: http://www.ilmailuliitto.fi/easydata/customers/ilmailuliitto/files/logot/sil_logo_pieni.jpg

Purjelento