Etusivu I Uutiset I Petteri Tarma Suomen Ilmailuliiton puheenjohtajaksi
31.03.2014

Petteri Tarma Suomen Ilmailuliiton puheenjohtajaksi

Petteri Tarma, on valittu Suomen Ilmailuliiton uudeksi puheenjohtajaksi Ilmailumuseolla, Vantaalla 29.3.2014 pidetyssä vuosikokouksessa. Puheenjohtajakausi on kaksivuotinen. Tarmalla on kattava harrasteilmailun tuntemus usealta vuosikymmeneltä. Tarma työskentelee lentokapteenina Finnairilla.

Lisätietoja Petteri Tarmasta: http://ilmailu.fi/ilmailuliitto/vuosikokous/ehdokkaat

Hallituksen jäsenet

Vuosikokous valitsi kahden vuoden kaudelle hallitukseen Antti Joupin, Jorma Sucksdorffin ja Peter Tähtisen. Valituista Sucksdorff on uusi hallituksen jäsen, Jouppi ja Tähtinen jatkavat toiselle kaksivuotiskaudelle.

Muina hallituksen jäseninä jatkavat vuonna 2013 valitut Sakari Korpela, Eila Pohjola ja Sakari Pyörre.

Uusia lajitoimikuntia

Vuosikokous päätti muuttaa liiton lajitoimikuntarakennetta. Uusina lajitoimikuntina aloittivat Moottorilentotoimikunta (MT) ja Experimental- ja ultrakevyttoimikunta (EUT). Muut liiton toimikunnat ovat Ilmapallotoimikunta (IT), Laskuvarjotoimikunta (LT), Lennokkitoimikunta (LeT), Liidintoimikunta (LiT) ja Purjelentotoimikunta (PT).

Lähettäjä
Latikka