01.07.2024 Uutiset

Osallistu sinäkin ilmailuvalokuvakilpailuun!

Kuvakilpailun vuonna 2023 voitti Tomi Mäkinen kuvallaan Ensimmäinen yksinlento.

Kuvaa ilmailun elämyksellisyys ja voit voittaa 500 euron lahjakortin elektroniikkaliikkeeseen! Vuoden 2024 ilmailuvalokuvan teema on ihmiset harraste- ja urheiluilmailun parissa.

Ilmailuliitto järjestää kilpailun saadakseen ilmailulajien markkinointiin ja liiton viestintään laadukkaita ilmailuaiheisia kuvia. Osallistumalla kilpailuun edistät harraste- ja urheiluilmailun markkinointia.

Luethan ennen osallistumista kilpailun säännöt, joissa kerrotaan mm. tekijänoikeuksista. Kilpailuun osallistutaan lähettämällä kuva Ilmailu-lehden sivulta löytyvällä lomakkeella. Kilpailuaika päättyy 30.9. Säännöt ja lomake löytyvät Ilmailu-lehden verkkosivuilta.

Kilpailukuvien esivalinnan tekee raati, johon kuuluvat Ilmailuliiton toimiston työntekijät sekä Ilmailu-lehden graafikko. He valitsevat kilpailuun lähetetyistä kuvista kymmenen parasta yleisöäänestykseen. Kukin äänestäjä voi äänestää yhden kerran, yhtä, parhaana pitämäänsä kuvaa. Eniten ääniä saanut kuva on voittaja. Voittajakuvan ottaja palkitaan 500 euron lahjakortilla elektroniikkaliikkeeseen. Äänestäjien kesken arvotaan 100 euron lahjakortti elektroniikkaliikkeeseen.