Nuoret ilmailuun, sähköinen ilmailu ja lentopaikkojen kehittäminen

Ilmailuliiton tukisäätiön hallitus on avannut vuoden 2023 avustusten haun.

Vuoden 2023 avustuksia myönnettäessä säätiö painottaa hankkeita, joissa otetaan huomioon nuorison saaminen ilmailun pariin, ilmailun sähköistäminen ja lentopaikkojen kehittäminen. Avustuslinja on siis sama kuin vuonna 2022.

Hakijoita kehotetaan tutustumaan myös säätiön julkaisemaan yleiseen avustuslinjaukseen: https://www.ilmailuliitto.fi/tukisaatio/avustukset-ja-apurahat/myontamisperusteista/

Avustusta haetaan  tukisäätiön verkkosivuilla julkaisemalla hakulomakkeella. Muulla tavoin lähetettyjä hakemuksia ei huomioida. Hakemukset lähetetään säätiön sihteerille, mieluiten sähköpostilla.

Avustusten aikataulu

• Hakemukset tulee jättää tukisäätiölle viimeistään 17.3.2023 klo 16 mennessä
  • Tukisäätiö päättää avustuksista 13.4.2023

Avustuslomakkeet