Lennokit

Nouse korkeuksiin lennokkien parissa

Lennokkitoiminta on monipuolista. Harrastajille lennättäminen ei ole enää vain unelma – se on elämäntapa täynnä jännitystä ja mahdollisuuksia.

Lennokkiharrastus tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän hauskanpitoa ja oppimista. Lennokkien hallinta kehittää hienomotoriikkaa ja reaktiokykyä. Opi ilmaa halkovan siiveniskun taika ja ymmärrä aerodynamiikan perusteet käytännössä. Lennokit ovat myös askartelun iloa, ovi  teknisiin ihmeisiin.

Lennokkiharrastus yhdistää eri sukupolvia.

Lennokkiharrastus ei tunne ikärajaa – se yhdistää sukupolvet. Perheen pienimmät voivat innostua yhdessä isovanhempien kanssa luoden unohtumattomia hetkiä yhteisen harrastuksen parissa. Tässä lajissa jokainen voi löytää oman roolinsa, oli sitten taitava ohjaaja tai rakentelun mestari.

Mitä olisi harrastus ilman yhteisöä? Lennokkiharrastuksen myötä liityt maailmanlaajuiseen verkostoon, joka jakaa intohimon lentämiseen. Ilmailuliitto tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden oppia, kehittyä ja jakaa kokemuksiaan muiden harrastajien kanssa. Osallistu tapahtumiin ja tutustu muihin ilmailijoihin.

Lennättäminen tuo yhteen harrastajia eri maista.

Lentopaikat

Termiikkiennuste

Ilmailukartta

Flygt

Jäsenkerhot

Suomen Ilmailuliitolla on ympäri maata yli 200 jäsenkerhoa, joissa ilmailua harrastetaan.

ETSI JÄSENKERHOJA