Nousukiito

Kiertopalkinnon nimi on Nousukiito.

Kiertopalkinnon on luovuttanut Suomen Ilmailuliiton Liidintoimikunta vuonna 2013 ja sen omistaa Suomen Ilmailuliitto ry.

Kiertopalkinto on ikuisesti kiertävä.

Kiertopalkinto jaetaan vuosittain liitäjien syystapaamisen yhteydessä ansioituneelle varjoliidon harrastajalle tai varjoliitoa edistäneelle taholle.

Palkinnonsaajasta päättää Suomen Ilmailuliiton Liidintoimikunta. Esitykset palkinnonsaajaksi tulee toimittaa Suomen Ilmailuliiton Liidintoimikunnan puheenjohtajalle viimeistään 60 pv ennen kyseisen vuoden syystapaamista.

Kiertopalkinnon saajan on toimittava Suomen Ilmailuliitto ry:n kanssa yhteistyössä palkinnon palauttamiseksi viimeistään 14 päivää ennen kuluvan vuoden syystapaamista.

Kiertopalkinnon saajan tulee käsitellä ja säilyttää kiertopalkintoa huolellisesti siten, että se ei vahingoitu tai katoa.

Suomen Ilmailuliiton Liidintoimikunta on hyväksynyt nämä säännöt 16.12.2013 ja ne astuivat voimaan välittömästi

Saajat
2014 Pitkävuorenliitäjät ry