Suomen Ilmailuliiton logo

Suomen Ilmailuliiton logoa saa käyttää liiton kilpailuiden ja/tai tapahtumien materiaaleissa.  Logon käytöstä kaupallisiin tarkoituksiin on sovittava aina erikseen. Sen käyttö on kielletty uutiskuvituksena ellei asiasta ole sovittu muuta Ilmailuliiton kanssa. Jos olet epävarma, saatko käyttää logoa, ole yhteydessä Ilmailuliiton toimistoon.

Logon tulee olla samankokoinen kuin muiden yhteistyökumppaneiden logojen. Mikäli kyseessä on Ilmailuliiton myöntämä kilpailu, Ilmailuliiton logon on oltava selkeästi näkyvillä mahdollisen kisan logon yhteydessä ja sijaittava heti kisan tunnuksen jälkeen.

Pääsääntöisesti logo on julkaistava valkoisella tai vaalealla pohjalla, jotta se erottuu hyvin taustastaan. Logon mittasuhteita ei saa muuttaa .

Logon kaikki oikeudet kuuluvat Ilmailuliitolle. Ilmailuliitto voi aina kieltää logonsa käytön ilmoittamatta perustetta tai syitä.

SIL tunnus sininen
SIL tunnus musta

Liiton nimi

Ilmailuliiton virallinen nimi on Suomen Ilmailuliitto Finlands Flygförbund ry. Lyhenteen SIL sijasta toivomme käytettävän muotoa ”Ilmailuliitto”.

Juhlavuoden tunnus